dimecres, 26 de novembre del 2008

Carta per a Maria

Mutxamel, 26 de Novembre de 2.008


Carta per a Maria, la nostra castanyera

Hola, vaig a fer-te unes cuantes preguntes:
Per què no estaràs donant-mos les castanyes?
Per què estaràs amb els xicotets?
Ah! una altra pregunta sobre tú:
Per què t'has posat tant malalta?
Vaig a començar a escriure perquè em crec que et cansaras de les preguntes.
Hem llegit la teva carta i posava que estaves malalta, jo espere que et millores i que pugues vindre tots els anys. Ah! ja se perquè estaràs amb els xicotets: perquè els xicotets tenen més il·lusió que nosaltres, però nosaltres tambè tenim il·lusió de voret.
Ens agrada molt les castanyes del teu poble, estàn bonissimes!!!! Per aixó ens agradaria que vingueses tots els anys. Una cosa, per si no oh sabies, el burret de l'almatzera de Tomás, (si el coneixes,) ha mort, no se si em deixarán fer la copia del CD del video del burret, per a que pugues vore-ho. Bé, adeu.
Que et millores.
Un beset...

ADEU!!!!!!!!!!!!!!

1 comentari:

Marisol ha dit...

Molt bé per esta xiqueta tan treballadora.