dimarts, 13 de gener del 2009

LES VACANCES DE LLUCIA R.

És molt bonic el Nadal.
El dia de Nadal el vaig passar amb la meva iaia.
Quan van fer les campanades la meva iaia va fer trampa i es va menjar abans de que toquessin les campanades els grans de raïm.
El dia de Reis, vaig vore la cavalcada en Sant Joan, era bonica però curteta.
Ens vam menjar un goffree, per això soles vam menjar roscó i un got de xocolata calenta.
La meva iaia, va anar a l'habitació de la meva tia Lorena i no va trobar els regals.
Quan va anar la meva germana a deixar la xaqueta.ESTAVEN TOTS ELS REGALS!
Amb la meva abueleta vaig menjar
Vaig jugar amb Joama al tenis.
Vaig muntar en bici.
La meva tia Mari Cus es va muntar en la bici de la meua germana.
El 6 hem vaig menjar el roscó a casa de la meva abueleta. I ja a l'escola.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

lo habeis echo muy bievn pero no me gusta mucho

Anònim ha dit...

Esta muy bien

Anònim ha dit...

que buen trabajo y lo mejor que tienes unas buanas vacaciones