dilluns, 19 de gener del 2009

Sant Antoni

Els dies 16,17 i 18 hem celebrat a Mutxamel, la festa de Sant Antoni del porquet.
Anem a contar-vos com ho ha passat Llucia Rodriguez.
El vespre abans de Sant Antoni era l'aniversari de la meva germana Andrea.Com va vindre la meva Tia Mari Cus em vaig anar a dormir a la casa de la meva abu (es fadrina encara que es molt bonica , i per aixó viu amb l' abu).
Al dia següent vaig alçar-me a les 11:00 h, i vaig prendre el desdejuni.
Quan vaig arribar, vaig anar a vore els cavalls, etava el meu cosi Sergi amb dos ponis.
El poni era xica era molt bonic de cola marró.
L'altre era un poc agresiu.
Vaig vore l'ermita i em vaig passejar.
Quan van obrir el local van menjar unes tapes i van ballar, a més estava Tina , Jose i els seus fills i ems ho van passar bé.
Despres la meva tia i jo van anar als pollastre rostit, també estava la profe ''Marga'' (es crida aixi) i vam menjar les dos el mateix.